Nya sidor!

Efter att ha surfat runt på bloggar i flera dagar har jag upptäckt att man kan lägga till sidor under rubriken på bloggen. En jättebra möjlighet för oss bloggare... tycker jag. Så, nu har jag börjat och det är en riktig tidsslukare. Har suttit i många timmar och har lyckats få till en rossida där jag dokumenterar de rosor som finns i vår trädgård. Jag hann inte med alla... som sagt en tidsslukare!


Rosor som skördades inför kräftskivan i höstas

Jag har dessutom suttit och lagt upp en del andra sidor som handlar om trädgårdens perenner, buskar & träd, önskelista, to-do-list och en sida om mig och vår trädgård. Få se hur det blir men jag har saknat möjligheten att ha några fasta sidor ungefär som man har på en hemsida.

Annars laddar jag, som så många andra bloggare i Stockholmstrakten, på Kistamässan som startar i morgon. Få se om jag kommer iväg i morgon eller om det blir på fredag. Hur som helst ska det bli roligt och vem vet, vi kanske springer på varandra bland plantorna!

Kommentarer

Populära inlägg